نماينده مردم يزد وصدوق در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به قطعنامه شوراي امنيت بر ضد ايران گفت: كشورهاي استعمارگر هيچ گاه ما را رها نخواهند كرد

دكتر سيد عباس پاكنژاد در گفتگو با  ايسنا -در خصوص تصويب قطعنامه عليه ايران، اظهار داشت: اگر در شرايط فعلي فعاليت هاي هسته اي را تعليق كنيم، بعد از آن مسئله حقوق بشر را دست آويز قرار مي دهند و با ادامه دادن اين روند، به بهانه‌هاي مختلفي، همچون اقليت هاي مذهبي، ايران را تحت فشار قرار مي دهند.

وي با اشاره به وحشي‌گري هاي اسراييل با مردم بي دفاع لبنان اظهار داشت: اعمال تروريستي اين رژيم، قابل قياس با درنده خويي بعضي حيوانات نيست و چنين اعمالي از انسان قرن 21 بعيد است.

دكتر پاكنژاد با اشاره به سلاح مقاومت در تمامي زمينه‌ها، گفت: تنها راه باقي مانده در برابر زورگويي اين كشورها مقاومت است.

نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شواري اسلامي با اشاره به فعاليت هاي هسته اي كشورهاي ديگر همچون، آمريكا و اسراييل گفت: حال كه نوبت به ايران رسيده است، با تصويب قطعنامه، خواهان تعليق فعاليت هاي صلح آميز مي شوند و اين حركت نشان دهنده اعمال قدرت از جانب آنها است كه با عدالت انساني و بشريت در تناقض است

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا